dara dara .

dara

قيمت پاوربانك تبليغاتي

پاوربانك تبليغاتي DK 215 مدلي بي نظير از پاوربانك تبليغاتي است كه مي توانيد باتري گوشي موبايل يا تبلتتان را بدون نياز به پريز برق شارژ كنيد.پاوربانك تبليغاتي  يكي از جديد ترين محصولات تبليغاتي است كه در نوع خود از محصولات بسيار جذاب ميباشد. پاوربانك به يك باتري 6000 ميلي‌آمپر ساعتي مجهز شده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۴۶:۵۲ توسط:dara موضوع:

تعريف واتر پمپ

اجزاي واتر پمپ ، واتر پمپ از اجزاي مختلفي تشكيل شده است كه در اين مقاله  ما شما را با اجزا و كار كرد و خود واتر پمپ آشنا مي كنيم .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۴۵:۴۰ توسط:dara موضوع:

سمعك

قيمت سمعك به عوامل مختلفي بستگي دارد كه از اين عوامل مي توان به نوع كم شنوايي و شدت آن ، نحوه ي قرار گيري سمعك ( شكل ظاهري ) ، مدار پردازشي و تكنولوژي سمعك ، برند كمپاني سازنده ي سمعك ، گارانتي و خدمات پس از فروش سمعك اشاره داشت . در ادامه به بررسي اين عوامل مي پردازيم .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۴۳:۰۷ توسط:dara موضوع:

علائم بيش فعالي

علائم بيش فعالي ،بيش فعالي علائم مختلفي دارد كه با تشخيص به موقع مي توان آن را درمان كرد.

 

در اين مقاله توضيحاتي در مورد علائم بيش فعالي و انواع بيش فعالي ارائه مي شود . بهتر است قبل از ذكر علائم بيش فعالي به تعريف بيش فعالي بپردازيم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۹:۴۸ توسط:dara موضوع:

لوله گالوانيزه

شركت كارخانجات ساوه يكي از قديمي ترين كارخانجات زير مجموعه گروه صنعتي صفا است كه در سال ۱۳۶۴ با هدف توليد انواع لوله تاسيس و بهره برداري گرديد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۸:۳۰ توسط:dara موضوع:

سراميك خودرو

خدمات نانو سراميك ، قبل از اجراي نانوسراميك مرحله احياي رنگ را داريم كه كليه خط وخش هاي ريز كه حاصل از شستشوي تاصحيح كارواش هاي غيراستاندارد در ايران برروي بدنه ايجاد مي گردد، رفع شود بعد از اين مرحله بدنه خودرو آماده ايجاد پوشش نانو سراميك است.


برچسب: سراميك خودرو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۷:۰۲ توسط:dara موضوع:

كركره برقي ارزان

كركره برقي، در زمان هاي گذشته مغازه دارها براي اينكه درب مغازه هاي خود را ببندند از چوب استفاده مي كردند اما با پيشرفت تكنولوژي و علم درب هاي كركره برقي جاي اين درب هاي قديمي را گرفتند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۵:۳۲ توسط:dara موضوع:

فيزيوتراپي دست

فيزيوتراپي مچ دست و انگشتان ، دست يك عضو بسيار متحرك در بدن است كه كارهاي روزمره افراد مثل برداشتن اشيا، غذا خوردن، لباس پوشيدن و... را انجام ميدهد. برگرداندن عضو به حالت اوليه بعد از آسيب در كمترين زمان ممكن اهميت زيادي دارد.


برچسب: فيزيوتراپي دست،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۲:۵۳ توسط:dara موضوع:

سرويس كولرگازي

سرويس كولر گازي ، در ابتدا سرويس كولر گازي تنها در مناطق گرم و جنوبي ايران از كولر استفاده مي شد. اما اين روز ها كولر ها جاي خود را در اكثر خانه ها باز كرده اند. و حتي هزينه هاي زياد نگهداري و مصرف انرژي زياد اين محصولات نتوانسته مانع استفاده از آن شود. در هر خانه و هر شهر از كشور مي توان نمونه هاي مختلف كولر در مدل ها و برند هاي مختلف را مشاهده كرد.


برچسب: سرويس كولرگازي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۲۶:۲۶ توسط:dara موضوع:

باربيكيو آجري

باربيكيو چيست ؟  به طور كلي باربيكيو ( BBQ  ، Brbecue  ، Barbeque  يا  Bar-B-Q ) از روش هاي پخت است كه از قرار دارن  مواد غذايي ( عمدتا گوشت بر روي حرارت يا آتش ) معمولا در فضاي باز ايجاد مي شود .


برچسب: باربيكيو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۲۰:۳۲ توسط:dara موضوع: