dara dara .

dara

قيمت پاوربانك تبليغاتي

پاوربانك تبليغاتي DK 215 از مناسب ترين نوع پاوربانك در نوع خود مي باشد . يكي از ويژگي هايي كه بايد در هنگام خريد پاوربانك به آن دقت كنيد ظرفيت پاوربانك است هر چقدر ظرفيت آنها بيشتر باشد مقدار شارژ بيشتري را براي دستگاه هاي الكترونيكي فراهم مي كنند اما زمان بيشتري هم لازم است تا خود پاوربانك شارژ شود .فاكتور دوم براي در نظر گرفتن يك پاوربانك تعداد خروجي ها و شدت جريان خروجي است .

براي شارژ كردن گوشي هاي موبايل يك آمپر لازم است . پاوربانك ها داراي امكانات مختلفي هستند . كه بر حسب نيازتان مدلي را انتخاب كنيد كه كارايي داشته باشد پاوربانك تبليغاتي DK 215 از مناسب ترين نوع پاوربانك مي باشد .

پاوربانك تبليغاتي DK 215 يك شارژر همراه است مناسب انواع دستگاه هاي ديجيتال و يك هديه مناسب بسيار كار آمد كه در طول روز به آن نياز پيدا مي كنيد .حال شما در نظر داشته باشيد كه ميتوانيد با درج نام ، تلفن و اسم سايت پاوربانك تبليغاتي DK 215 را به مشتريان داده تا علاوه بر مصرف روزانه از آنها در صورت نياز با شما ارتباط برقرار كنند.

 

 

05 - پاوربانك تبليغاتي DK 215
پاوربانك تبليغاتي
پاوربانك تبليغاتي DK 215 در رنگ هاي نارنجي ، سبز ، مشكي ، آبي ، كرمي و سفيد است . با توجه به پيشرفت روز افزون كمتر كسي است كه پاوربانك تبليغاتي DK 215 همراه نداشته باشد . چرا كه گوشي هاي همراه بيشترين استفاده در زندگي افراد را دارد و به همين دليل باتري آنها زود تمام مي شود و اگر در جايي باشيد كه دسترسي به برق نداشته باشيد پاوربانك در هر كجا شما را از پريز برق بي نياز مي كند پاوربانك تبليغاتي DK 215 شارژ همراه وسيله‌اي بسيار كارآمد است يك همراه خوب در سفر و در حال حركت همراه هميشگي شماست .

پاوربانك تبليغاتي DK 215 اين محصول قابليت شارژ باتري تلبت ، گوشي‌هاي موبايل و ديگر لوازم جانبي سازگار با اين تكنولوژي را دارد. اگر در طول روز به يك پاوربانك نياز داريد كه گوشي هاي موبايل خود را شارژ كنيد براي استفاده روزمره كه شارژ شدن آن هم زياد طول نكشد، پاوربانك تبليغاتي DK 215 با 6000 ميلي‌ آمپر براي شما كافي است. اين پاور بانك‌ها وزن كمتري دارند و مي‌توانند به باريكي يك موبايل باشند و به راحتي در جيب جا شوند.

06 - پاوربانك تبليغاتي DK 215

تا كنون چندين بار براي شما اتفاق افتاده است كه در خارج از منزل شارژ موبايلتان تمام شده باشد در چنين شرايطي پاوربانك تبليغاتي به عنوان يك نجات دهنده به كمك شما مي آيد و در هر كجا حتي در حال قدم زدن گوشي شما را شارژ مي كند .

خريد پاوربانك
خريد پاوربانك تبليغاتي DK 215 علاوه بر يك ابزار ضروري در زندگي يك هديه تبليغاتي براي كسب و كار است . با پاوربانك تبليغاتي برند خود را جهاني كنيد . و تاثير بي نظيري در ذهن مخاطبين بگذاريد و يك حس خوب از همراه داشتن پاوربانك تبليغاتي DK 215 در ذهن مشتريان ايجاد كنيد . ارتقا كسب و كار بدون تبليغات و بازاريابي مناسب ممكن نيست. راه هاي بسياري براي تبليغ كسب و كارتان وجود دارد پاوربانك تبليغاتي يكي از كالاهاي مورد پسند عموم است، و به عنوان هديه تبليغاتي گرفتن كالايي كاملا جذاب است

پاوربانك تبليغاتي DK 215 يكي از پرطرفدارترين و عمومي ترين هديه تبليغاتي راما گيفت است كه امروزه مورد استفاده تبليغات كنندگان قرار ميگيرند. مهمترين مزيت اين پاوربانك تبليغاتي DK 215 آنست كه تبليغ، نام و برندتان را به مخاطبانتان هديه ميدهيد و با حضور شخص در هر مكاني آن مكان ، محل تبليغ و نمايش برند شماست. پاوربانك تبليغاتي DK 215 هديه ي خاص به شمار مي آيد كه مطمئناً چندين برابر هزينه اي كه براي آن شده بازگشت تبليغاتي دارد.

07 - پاوربانك تبليغاتي DK 215
انواع پاوربانك هاي تبليغاتي و پاوربانك تبليغاتي DK 215 امكان انتخاب متناسب با هر سليقه است . پاوربانك تبليغاتي DK 215 هديه اي پركاربرد را با قيمت مناسب در اختيار برند شما ميباشد و ميتوان مطمئن بود كه برند و لوگوي شركت در آن بارها و بارها و شايد براي سالها ديده و تكرارخواهد شد.هدف تمامي كسب وكارها افزايش فروش و درآمد است، و دست يابي به اين امر نيازمند برنامه ريزي، تبليغات و بازاريابي متناسب با كسب و كار است. پيشبرد فروش توسط شركت ها و مجموعه هاي معتبر با توجه به ميزان تاثيرگذاري و بازگشت بسيار مطلوب و مناسب يكي از راهكارهاي مناسب است امروزه پاوربانك تبليغاتي DK 215 يكي از قدرتمندترين و پرمخاطب ترين هديه تبليغاتي در بازار تبليغات است و استفاده از پاوربانكتبديل به يك نياز ضروري براي هر شخص شده است.

پاوربانك
پاوربانك تبليغاتي DK 215 ، هديه ايي بي نظير و كاربردي است، پاوربانك تبليغاتي هديه تبليغاتي كه در هنگام نياز براي كمك و انجام كارها در كنار مخاطبان قرار گرفته و تاثير و ماندگاري فوق العاده ايي را در ذهن آنها بوجود مي آورد امروزه پاوربانك تبليغاتي به يك هديه خاص كاربردي و مورد علاقه عموم مردم تبديل شده است.قابليت هاي كاربردي پاوربانك آن را تبديل به يك هديه تبليغاتي منحصر به فرد كرده است

پاوربانك تبليغاتي DK 215 بسته بندي و طراحي زيبا و كم حجم، استفاده از بيشترين كارايي و تعداد ابزار در كمترين فضا و ماندگاري بسيار طولاني و كاربردي بودن، از مزاياي اين هديه تبليغاتي اين است كه در بين هديه دهندگان محبوبيت بالايي ايجاد كرده و پاوربانك تبليغاتي DK 215 را در زمره هداياي تبليغاتي نفيس و خاص به شمار آورده است. نفيس و كارامد با ماندگاري بالا مي تواند به شمار آيد

هداياي تبليغاتي راما گيفت اقدام به ارائه پاوربانك تبليغاتي DK 215 و پاوربانك ها در اشكال مختلف نموده است. اين محصولات در ظرفيت هاي مختلف قابل ارائه است. پاوربانك تبليغاتي در چند رنگ مي باشد كه امكان درج هر گونه تصوير تبليغاتي به سايز حدودي ۳ اينچ را دارا مي باشد.

پاوربانك تبليغاتي DK 215 ميتواند به عنوان يك هديه تبليغاتي جديد نيز مورد استفاده قرار گرفته و شما طرح يا لوگو مورد نظر خود را برروي بدنه آن حك نموده وبه عنوان يك هديه ماندگار هديه دهيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۴۶:۵۲ توسط:dara موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :