dara dara .

dara

لوله گالوانيزه

مديريت اين شركت در جهت استراتژي توسعه بازار و افزايش تنوع محصولات و نفوذ به بازارهاي خارجي، برنامه ريزي دقيق خود را جهت سرمايه گذاري با هدف ارتقاء كيفي و كمي محصولات آغاز نمود و هم اكنون ظرفيت اين كارخانه به ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ تن لوله و انواع مقاطع فولادي در سايزهاي گوناگون رسيده است.

روش توليد محصولات اين كارخانه جوش مقاومتي ERW از نوع القايي فركانس بالا و با استفاده از نوارهاي گرم نورد شده و سرد نورد شده به روش شكل گيري Cold Forming مي باشد. محصولات از قطر ۱۰ ميليمتر تا ۶۰۹٫۶ ميليمتر (از پيرامون ۳۱ ميليمتر تا ۱۹۱۵ ميليمتر) با قابليت پليسه برداري داخل از پيرامون ۸۸ ميليمتر به بالا توليد و عرضه مي گردد.

لوله گالوانيزه سبك

لوله گالوانيزه سبك

لوله گالوانيزه سبك

لوله فولادي برق گالوانيزه گرم ساوه

لوله فولادي برق گالوانيزه گرم ساوه براي جلوگيري از آسيب ديدن سيم يا عايق آن و محافظت از هادي در برابر تماس ناخواسته با عوامل خارجي به كار برده ميشود. به لوله برق گالوانيزه گرم لوله رو كار هم ميگويند.اين نوع لوله برق به شكلي است كه هم داخل و هم خارج لوله گالوانيزه شده است.

لوله فولادي برق گالوانيزه گرم ساوه براي مكان هايي كه رطوبت محيط بالاست و احتمال زنگ زدگي بيشتر است كاربرد دارد و معمولا در ساختمان هاي تجاري و صنعتي،بيمارستان ها، فروشگاه ها، پالايشگاه ها و تاسيسات صنعتي استفاده ميشود. 

لوله ها پس از برش به كارگاه آبكاري منتقل ميشوند. در ابتدا چربي گيري شده، سپس در وان اسيد جوهر نمك شسته مي شود و بعد از آن داخل وان فلاكس (نشادر) قرار ميگيرند. داخل وان مذاب روي شده و پس از زمان معيني غوطه ور شده و به مرحله تخليه پسماند انتقال مي يابد و با فشار شديد بخار آب و برس هاي مخصوص داخل لوله از ذرات گرته مانند روي پاك شده و سطح داخل لوله صاف و صيقلي مي گردد.

در آخر بعد از گذر از كنترل كيفيت آماده حديده ميشوند.

 

لوله گالوانيزه سبك ساوه

كاربرد اصلي لوله گالوانيزه سبك ساوه براي تهويه است و گاهي براي تخليه فاضلاب لوازم بهداشتي كوچك استفاده ميشود. لوله گالوانيزه سبك ساوه از فولاد نرم ساخته شده است به اين صورت كه ورقه فولاد را با فشار از داخل قالب عبور ميدهند، بعد درز آن را جوش داده و سپس براي افزايش مقاومت در برابر اسيدها و زنگ زدگي ها لوله ها را با پوششي از روي داخل يك وان آبكاري، گالوانيزه ميكنند. 

مقاومت اين لوله ها در برابر اسيد از لوله هاي آهني كمتر است و تمام اسيدهايي كه به چدن آسيب ميزند لوله فولادي گالوانيزه را هم خراب مي كند.

 

لوله گالوانيزه سبك

لوله گالوانيزه سبك

لوله گالوانيزه سبك

لوله گالوانيزه سبك

لوله گالوانيزه سنگين ساوه

جنس لوله گالوانيزه سنگين ساوه از آهن سفيد نورد شده است كه درز اين لوله ها به وسيله دستگاه هاي درزجوش به هم جوش ميخورد. اين لوله ها با پوششي از روي مذاب عايق بندي شده و به دو رنگ تيره و خاكستري و به دو صورت سبك و سنگين توليد ميشود.

كاربرد اصلي لوله گالوانيزه سنگين ساوه براي تهويه است و گاهي براي تخليه فاضلاب لوازم بهداشتي استفاده ميشود.

كليه لوله هاي فولادي و آهني گالوانيزه در شاخه هاي ۶ متري و دو سر دنده و با قطري تا ۸ اينچ توليد ميشوند. قطر اين لوله ها معمولاً‌قطر اسمي است كه بزرگتر از قطر داخلي و كوچكتر از قطر خارجي است.

نكته قابل توجه اين كه نبايد اين لوله ها را به روش جوشكاري متصل كرد زيرا حرارت ناشي از جوشكاري و سوختن روكش گالوانيزه اي كه  از جنس روي است، دود سفيد و غليظي توليد ميكند كه باعث آلودگي محيط كار و مسموميت و آسيب دستگاه تنفسي ميشود.

لوله سياه ساوه

جنس لوله صنعتي لوله سياه ساوه كه به عنوان لوله سنگين نيز شناخته ميشود، از ورق سياه يا همان ورق نرد گرم و طبق استاندارد DIN2440 توليد ميشود. لوله سياه ساوه در قطعه سازي، ساخت انواع شاسي، داربست، حفاظ و حصار،جك و صنايع مختلف ديگر كاربرد دارد. همچنين براي انتقال انواع سيالات همچون گازها، آب و روغن ميتوان از لوله سياه استفاده كرد.

براي توليد لوله سياه ساوه، اول ورق نورد گرم را به شكل لوله فرم‌دهي ميكنند و بلافاصله پس از جوش كاري درز، اضافات جوش توسط يك تيغچه برداشته شده و در آخربه اندازه مورد نظر برش‌ داده‌ مي‌شود.

لوله درزدار به دو دسته لوله تست شده و لوله تست مردود تقسيم مي‌شود. لوله تست‌شده، لوله‌اي است كه تست هيدرواستاتيك را گذرانده و عدم نشتي آن ثابت شده است اما لوله تست مردود، تست هيدرواستاتيك روي آن انجام نشده و يا تست شده ولي نشتي داشته است.

از لوله سياه ساوه در گازرساني منازل و سيستم‌هاي شوفاژ نيز استفاده مي شود. به همين خاطر به عنوان لوله گازي و يا لوله شوفازي هم ناميده ميشوند. همچنين مي‌توان از لوله سياه ساوه گالوانيزه شده براي سيستم‌هاي لوله‌كشي آب نيز استفاده كرد.

جوش‌پذيري عالي، قيمت مناسب، تنوع ابعادي و سختي سطحي از ويژگي هاي لوله سياه ساوه ميباشد.

لوله گالوانيزه سبك

لوله گالوانيزه سبك

لوله گالوانيزه سبك

لوله گالوانيزه سبك

لوله API گازي ساوه

لوله API گازي يكي از پر كاربردترين لوله هاي گازي در زمينه انتقال گازهاي خانگي و كارخانجات صنعتي هستند كه اين لوله ها در شاخه هاي ۶ متري توليد و عرضه ميشوند. لوله هاي API گازي به جهت استحكام بالا و همچنين نوع استاندارد لوله به عنوان لوله  توكار مورد استفاده قرار ميگيرند. نوع سايز و اندازه لوله هاي گازي API بسته به نوع مصرف متفاوت است.

لوله گلخانه اي گالوانيزه ساوه

 لوله گلخانه اي گالوانيزه ساوه ، براي توليد لوله گلخانه اي گالوانيزه ساوه گلخانه اي آبكاري سرد، زينك را روي لوله ميريزند و در دمايي تا 70 درجه سانتي گراد گالوانيزه مي كنند.

مقاومت لوله گلخانه اي گالوانيزه ساوه بسيار كم است و حتي با كشيدن كليد روي لوله ، روكش آن ميتواند آسيب ببيند. انواع لوله گلخانه اي آبكاري سرد فولادي ، نهايتا بين ۳ تا ۵ سال در گلخانه و در رطوبت عمر ميكند و احتمال زنگ زدگي لوله نيز وجود دارد. پس از زنگ زدگي، لوله دچار خوردگي نيز ميشود.

لوله گلخانه اي گالوانيزه ساوه گل خانه اي ، در دو مدل آبكاري گالوانيزه گرم و آبكاري گالوانيزه سرد و در شاخه هاي شش متري توليد ميشود.

لوله گلخانه اي گالوانيزه ساوه به دليل شرايط آبكاري، بسيار بيشتر از لوله گالوانيزه سرد عمر ميكند اما لوله سرد گالوانيزه نيز در سازه گلخانه استفاده ميشود . لوله گالوانيزه گلخانه اي از سايز ۱/۲ تا ۴ اينچ توليد و آبكاري شده ولي سايز لوله گلخانه اي به صورت اصولي و پر مصرف سايز ۳/۴ اينچ ، ۱ اينچ و ۱ ۱/۲ اينچ ميباشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۸:۳۰ توسط:dara موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :