dara dara .

dara

سراميك خودرو

مجموعه ما افتخار دارد در مرحله احياي رنگ خط و خش هاي عميق كه به بدنه خودرو رسيده است را هم برطرف كند كه اين امر نيازمند زمان بيشتري براي اجرا ميباشد.

 

 

با پيشرفت تكنولوژي و عوامل آسيب زدايي بر بدنه خودرو شركت هاي ديتيلينگ درصدد اختراع پوششي مناسب درجهت مراقبت از بدنه خودرو برآمدند.

نانوسراميك پوششي به ضخامت ./4 (چهاردهم ميكرون) به ضخامت 9h بر روي رنگ قرار مي گيرد. اين خواص باعث استحكام بيشتر رنگ خواهد گرديد.

اين پوشش با خاصيت آب گريزي بسيار به صورت لايه اي شفاف و مقاوم بر روي بدنه خودرو مانع از ايجاد خراشيدگي سطحي و حفاظت سطح در برابر مواد مخرب شيميايي و مقاومت در برابر اكسيد شدن واشعه هاي خورشيد همچنين عدم جذب آلودگي و غبار مي باشد. طول ماندگاري اين پوشش بستگي به شرايط نگهداري و آب وهوا از1 تا 5 سال ميباشد.

 

پوشش نانو سراميكي چيست ؟

پوشش نانو سراميكي، يك پليمر مايع است كه مانند كاور روي بدنه خودرو كشيده مي شود و با رنگ خودرو پيوند برقرار كرده و لايه اي آب گريز يا هيدروفوبيك را ايجاد مي كند. اين مواد براي تركيب شدن با رنگ خودرو بايد با متريال بي رنگ و نسبتا مات پايه سراميكي تركيب شوند. روكش هاي نانو سراميك به صورت يك لايه سه بعدي و ضخيم روي بدنه خودرو اعمال مي شوند و از مزاياي آن مي توان به براق شدن بدنه خودرو، جلوگيري از آفتاب سوختگي، جلوگيري از خط و خش و جلوگيري از خوردگي شيميايي اشاره كرد.

 

 

ويژگي هاي نانو سراميك

 

نانو سراميك دراصل پوششي شيشه اي مانند است برروي رنگ بدنه كه بالايه گذاري پيشرفته كه ازكوتينگ هاي محافظ بدنه تشكيل شده و نقش محافظت در برابر خط و خش همچنين داراي خاصيت آب گريزي فراوان بوده و نياز به كارواش را بسيار كم مي نمايد.

درخشندگي بدنه خودرو بعد ازانجام مراحل نانو سراميك كاملا مشهود بوده و باعث حفاظت طولاني مدت بدنه خودروي شما ميگردد.

لايه گذاري نانو سراميك درجه حرارت 1200درجه سانتيگراد را تحمل نموده وباعث خاموشي آتش خواهد گرديد.

برترين نانو سراميك هاي بازار تخصصي بوده و انجام آن نيازمند تخصص و تبحر بالايي است لذا برندهاي موجود در مجموعه ما برند جيون كوارتز يكي ازبرترين برندهاي بازار بوده كه در مجموعه ما بابالاترين كيفيت و تكنيك قابل اجرا مي باشد.

 

 

مراقبت بعد از اجراي نانوسراميك

 

بعد از اجراي سراميك خودرو حداقل يك هفته ماشين نيازمند مراقبت بدور ازشستشو دارد بعد از يك هفته شستشو بلامانع مي باشد.

 

 

 

 

 

 

 

خواص نانو سراميك

احياي رنگ

 

خاصيت آبگريزي فراوان

 

عدم نياز به كارواش

 

جلوگيري از خط و خش هاي سطحي

 

مقاومت دربرابر آتش و حرارت تا 1200 درجه

 

داراي سختي 9h

 

 

 

پوشش سراميكي چه تاثيري بر روي بدنه خودرو دارد ؟

اگر بخواهيم به صورت خلاصه بيان كنيم، پوشش سراميكي يك محافظ اضافي بر روي بدنه خودرو شماست. اين پوشش كمك مي كند بدنه نو و شفاف به نظر برسد. به علاوه نگهداري آن آسان تر است و راحتي تميز مي شود. پوشش سراميكي رنگ بدنه در مقابل اكسيد شدن و نيز آسيب ديدن در اثر اشعه UV محافت مي كند. همچنين اگر مواد شيميايي و اسدي بر روي بدنه خودرو بريزد، پوشش سراميكي از آسيب رسيدن به رنگ بدنه جلوگيري مي كند.


برچسب: سراميك خودرو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۷:۰۲ توسط:dara موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :